preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Mijat Stojanović" Babina Greda

Login
Virtualna šetnja školom
Meteorološka postaja u Babinoj Gredi

 

 

http://istrastream.com/ws/os_babina_greda/

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Školsko zvono

 

Jutarnja smjena

1. sat 7.45-8.30

2.sat 8.35-9.20

3.sat 9.25-10.10

veliki odmor

4.sat 10.25-11.10

5.sat 11.15.-12.00

6.sat 12.05-12.50

Poslijepodnevna smjena

1. 13.30 - 14.15

2. 14.20 - 15.05

veliki odmor

3. 15.20 - 16.05

4. 16.10 - 16.55

5. 17.00 - 17.45

6. 17.50 - 18.35

Oglasna ploča
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 10. 2012.

Ovaj mjesec: 2365
Ovaj tjedan: 235
Danas: 34

E-novine

   

Tražilice

Web preglednici

         

Google Chrom    Internet Explorer   

         

   Mozilla         Opera            Safari

                                                                                                                                      Firefox

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Osmi razredi posjetili Vukovar
Autor: Đurđica Babić, 27. 1. 2016.

Učenici osmih razreda su početkom prosinca boravili u dvodnevnom posjetu Vukovaru u sklopu projekta "Memorijalnog centra Domovinskog rata Vukovar" u kojem sudjeluju svi osmi razredi osnovnih škola RH. 

Cilj projekta „Posjet osmih razreda Vukovaru“ jest učenike osmih razreda kroz dvodnevne posjete Vukovaru učiti o vrijednostima Domovinskog rata i Bitke za Vukovar. Posjet uključuje održavanje predavanja o Domovinskom ratu u skladu s nastavnim programom predmeta Povijest za osme razrede, obilazak svih mjesta sjećanja vezanih za Domovinski rat, prenošenje poruke mira, prihvaćanja različitosti i suosjećanja kroz Školu mira i radionice. Ministarstvo branitelja  financira smještaj, prijevoz i prehranu za sve učenike osmih razreda tijekom posjeta. Projekt je ujedno i način socijalizacije u novom okruženju, prilika za upoznavanje običaja, navika i kulture zavičaja u cjelini, kao i poticaj nastavnicima da primjenjuju korelaciju i integraciju nastavnih sadržaja.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju