preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Mijat Stojanović" Babina Greda

Login
Udžbenici za šk.god. 2018./2019.
Vremenska prognoza

 

Kalendar
« Listopad 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Školsko zvono

Jutarnja smjena

 

1.sat

7:45

8:30

2. sat

8:35

9:20

3.sat

9:25

10:10

 

veliki odmor

4.sat

10:25

11:10

5.sat

11:15

12:00

6.sat

12:05

12:50

 

Poslijepodnevna smjena

 

1.sat

13:00

13:45

2. sat

13:50

14:35

3.sat

14:40

15:25

 

veliki odmor

4.sat

15:40

16:25

5.sat

16:30

17:15

6.sat

17:20

18:05

 

 

Srednje škole
Lista linkova je prazna
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 10. 2012.

Ovaj mjesec: 1610
Ovaj tjedan: 205
Danas: 27
Tražilica

E-novine

   

Tražilice

Web preglednici

         

Google Chrom    Internet Explorer   

         

   Mozilla         Opera            Safari

                                                                                                                                      Firefox

Kriteriji vrednovanja i ocjenjivanja

Pjevanje
ODLIČAN  (5)-učenik intonira točno, s točnim ritmom, jasnom dikcijom, pravilno dišući,
uz korektno kucanje mjere poštujući slijed naglasaka, od pripremnih taktova, do kraja zadane pjesme (4. razred, 5-8. razred);
VRLO DOBAR (4) učenik približno točan u intonaciji zadane skladbe, sa dobrim smjerom vođenja melodije, s točnim ritmom, sigurnom dikcijom, dobrim poznavanjem teksta, uz korektno kucanje mjere poštujući slijed naglasaka, od pripremnih taktova, do kraja zadane pjesme  (4. razred, 5-8. razred);
DOBAR (3) učenik pokušava, i trudi se otpjevati zadanu pjesmu, ali mu to djelomično uspjeva, s nepreciznom intonacijom, nepreciznim ritmom, uz nastojanje da korektno kuca mjeru zadane pjesme (4. razred, 5-8. razred);
DOVOLJAN (2) učenik pokušava otpjevati zadanu pjesmu, ali neuspješno, s netočnom intonacijom, ritmom i netočnim kucanjem mjere, i netočnim tekstom pjesme
NEDOVOLJAN (1) učenik niti ne pokušava, tj. odbija izvesti zadanu pjesmu, odbija elementarnu komunikaciju (4. razred, 5-8. razred);

Osnove glazbene pismenosti – mjera, ritam, glazbeno pismo
ODLIČAN (5) učenik u potpunosti usvojio pojam mjere-zna opisati zadane mjere, pravilno kuca        poštujući slijed naglasaka u zadanim mjerama u svim postavljenim zadatcima, točno imenuje note različitih trajanja, pravilno čita zadane primjere ritamskim slogovima; tonove u crtovlju točno imenuje nazivljem glazbene abecede i solmizacijom, točno prepoznaje osnovno znakovlje glazbenog pisma, razumije pojam ljestvice, točno određuje tonalitet zadanih skladbi (4. razred, 5-8. razred);  
VRLO DOBAR (4) učenik uglavnom usvojio zadane glazbene pojmove-zna opisati zadane mjere, pravilno kuca poštujući slijed naglasaka u zadanim mjerama u većini postavljenih zadataka, u većini slučajeva točan u imenovanju nota različitih trajanja, u većini slučajeva točan u imenovanju tonova u crtovlju nazivljem glazbene abecede i solmizacije, uglavnom točno prepoznaje osnovno znakovlje glazbenog pisma, razumije pojam ljestvice, uglavnom točno određuje tonalitet zadanih skladbi  (4. razred, 5-8. razred);  
DOBAR (3) učenik djelomično usvojio zadane glazbene pojmove-nesiguran u opisu zadane mjere, pravilno kuca poštujući slijed naglasaka u zadanim mjerama, u postavljenim zadatcima djelomično točan u imenovanju nota različitih trajanja, djelomično točan u čitanju zadanih primjera ritamskim slogovima, tonove u crtovlju djelomično točno imenuje nazivljem glazbene abecede i solmizacijom, uglavnom prepoznaje znakovlje glazbenog pisma, nesamostalan u određivanju tonaliteta zadanih skladbi  (4. razred, 5-8. razred);  
DOVOLJAN (2) učenik vrlo površno usvojio zadane glazbene pojmove, vrlo površan u opisu zadane mjere, s puno pogrešaka kuca, ne poštujući slijed naglasaka u zadanim mjerama, u postavljenim zadatcima s puno pogrešaka imenuje note različitih trajanja, s puno pogrešaka čita zadane primjere (4. razred, 5-8. razred);  
NEDOVOLJAN (1) učenik nije usvojio zadane glazbene pojmove, netočan u opisu zadane mjere, netočno kuca, ne poštuje slijed naglasaka u zadanim  mjerama, netočno imenuje note različitih trajanja, netočno imenuje tonove različitih visina (4. razred, 5-8. razred);   


Osnove glazbene umjetnosti (kulture); slušanje glazbe


ODLIČAN (5) učenik slušajući prepoznaje zadane skladbe točno i sigurno u dovoljnoj mjeri samostalno odgovarajući na postavljena pitanja vezana uz zadane skladbe, njihove skladatelje, izvođače - izvođački sastav skladbi, pripadnost zadanih skladbi određenoj vrsti, značajke zadanih skladbi; točno i sigurno odgovara na pitanja koja se odnose na glazbeni izraz zadanih skladbi- tempo, dinamiku, melodiju, ritam; učenik točno i sigurno odgovara na pitanja vezana uz glazbeni slog, glazbene oblike; učenik točno i precizno, u dovoljnoj mjeri samostalno odgovara na pitanja vezana uz zadane glazbene pojmove (4. razred, 5-8. razred);

VRLO DOBAR (4) učenik u većini slučajeva prepoznaje zadane skladbe u dovoljnoj mjeri samostalno približno točno odgovarajući na većinu postavljenih pitanja vezanih uz zadane skladbe, njihove skladatelje i izvođače; učenik približno točno i u dovoljnoj mjeri samostalno odgovara na većinu postavljanih pitanja vezanih uz zadane glazbene pojmove (4. razred, 5-8. razred);

DOBAR (3) učenik pokušava, trudi se odgovoriti na postavljena pitanja koja se odnose na zadane skladbe, njihove skladatelje i značajke zadanih skladbi, ali mu to tek djelomično uspjeva; učenik djelomično točno i nesamostalno odgovara na postavljena pitanja vezana uz zadane glazbene pojmove (4. razred, 5-8. razred);

DOVOLJAN (2) učenik pokušava odgovoriti na postavljena i izvršiti zadani  zadatak vezano za zadane skladbe, njihove skladatelje i značajke zadanih skladbi ali čini to u vrlo maloj mjeri uspješno;
učenik pokušava odgovoriti na postavljena pitanja i izvršiti zadani zadatak vezano uz zadane glazbene pojmove ali čini to u vrlo maloj mjeri uspješno(4. razred, 5-8. razred);  
     
NEDOVOLJAN (1) učenik se nije potrudio usvojiti osnovna znanja vezano uz zadane skladbe, netočno odgovara na postavljena pitanja i ne izvršava zadane zadatke;  učenik se nije potrudio usvojiti osnovne glazbene pojmove i ne pokušava odgovoriti na postavljena pitanja i izvršiti zadane zadatke vezano uz zadane osnovne glazbene pojmove, unatoč pozitivnom poticaju učitelja (4. razred, 5-8. razred); 

 

preskoči na navigaciju