preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Mijat Stojanović" Babina Greda

Login
Udžbenici za šk.god. 2018./2019.
Vremenska prognoza

 

Kalendar
« Prosinac 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školsko zvono

Jutarnja smjena

 

1.sat

7:45

8:30

2. sat

8:35

9:20

3.sat

9:25

10:10

 

veliki odmor

4.sat

10:25

11:10

5.sat

11:15

12:00

6.sat

12:05

12:50

 

Poslijepodnevna smjena

 

1.sat

13:00

13:45

2. sat

13:50

14:35

3.sat

14:40

15:25

 

veliki odmor

4.sat

15:40

16:25

5.sat

16:30

17:15

6.sat

17:20

18:05

 

 

Srednje škole
Lista linkova je prazna
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 10. 2012.

Ovaj mjesec: 709
Ovaj tjedan: 561
Danas: 33
Tražilica

E-novine

   

Tražilice

Web preglednici

         

Google Chrom    Internet Explorer   

         

   Mozilla         Opera            Safari

                                                                                                                                      Firefox

Kriteriji vrednovanja i ocjenjivanja

KRITERIJI I NAČINI OPISNOG OCJENJIVANJA

•    ZNANJE
1.  memorira sadržaje
2.  razumije memorirane sadržaje
3.  primjenjuje sadržaje u životnom okruženju
4.  analizira sadržaje
5.  prosuđuje korisnost i ispravnost sadržaja
6.  stvara nove vrijednosti

•    PRAKTIČNE VJEŠTINE
1. oponaša druge
2. rukuje priborom, opremom, alatima, aparatima i strojevima (loše, dobro, izvrsno)
3. točan i precizan u praktičnom radu
4. objedinjuje više dijelova u cjelinu
5. samostalno izrađuje zadani cilj praktične vježbe

Usvojenost sadržaja:

Odličan (5)  Probleme rješava samostalno, modificirajući poznate strategije ili kreirajući nove, gotovo uvijek točno, rado prihvaća savjete za poboljšanje kvalitete svoga rada. Aktivan je na satu, sudjeluje u obradi novih nastavnih sadržaja, daje primjedbe i vlastite primjere.Odabire postupke koji najviše odgovaraju zadatku i primjenjuje ih bez greške i primjerenom brzinom.Poznate ideje i koncepte primjenjuje u novim situacijama. Svoje postupke i ideje može objasniti jasno, precizno i sa sigurnošću pri tom upotrebljava odgovarajuću terminologiju i simbole. Temeljit, pedantan i savjestan, brine o vlastitom znanju i uspjehu.Samostalno se služi dodatnim izvorima ( internet)

Vrlo dobar (4) Probleme rješava uglavnom samostalno, birajući najbolje strategije i uglavnom točno. Poznate ideje i koncepte uspješno primjenjuje u poznatim situacijama. Svoje postupke i ideje može objasniti s nešto jasnoće i preciznosti, koristeći odgovarajućom terminologijom. Aktivan je na satu, sudjeluje u obradi novih nastavnih sadržaja.Prihvaća nastavnikove savjete za poboljšanje kvalitete svoga rada.Samostalno se služi dodatnim izvorima ( Internet ).

Dobar (3) Probleme rješava uz ograničenu pomoć, često točno.Sporiji je u rješavanju zadataka.Za postupke koje primjenjuje daje odgovarajuća, ali nepotpuna i nesigurna objašnjenja, rijetko koristeći odgovarajuću terminologiju. Nove ideje i koncepte prihvaća uz teškoće, ali ih uspijeva kasnije primijeniti u poznatim situacijama.Teže povezuje sadržaje unutar predmeta.Na satima je aktivnost promjenjiva.Ne koristi se drugim izvorima znanja.

Dovoljan (2)   Probleme rješava uz veću pomoć, rijetko točno.U stanju je riješiti tek osnovne zadatke, često griješi, ne uočava pogreške.  Spor je u rješavanju zadataka i traži stalnu učiteljevu pomoć. Za postupke koje primjenjuje daje tek djelomično točna, nepotpuna i nesigurna objašnjenja, ne koristeći odgovarajuću terminologiju. Nove ideje i koncepte prihvaća uz teškoće i može ih primijeniti tek na najjednostavnijim primjerima. Ne koristi se drugim izvorima znanja.


Nedovoljan (1) Probleme nije u stanju riješiti usprkos pomoći.Ne može riješiti ni najosnovnije zadatke.Postupke koje primjenjuje ne razumije i ne zna objasniti. Na satima je pasivan i nezainteresiran

Radne navike i vještine:

Odliča (5) U radu je koncentriran, uredan i marljiv, lako i s razumijevanjem usvaja  nove sadržaje. Samostalno i precizno izrađuje zadane zadatke.  Aktivno se uključuje u rad davanjem ideja i postavljanjem pitanja. Zadatke rješava primjerenom brzinom i uspijeva riješiti gotovo sve zadatke.
Rado pomaže drugima. Bilježnica/radni list je potpuna i uredna s točno napisanim zadaćama. Na sat dolazi pripremljen te nosi potreban pribor.
Pedantan i organiziran pri radu. Rado prihvaća savjete za poboljšanje svog kvalitete svoga rada.  Uočava i ispravlja vlastite pogreške. 

Vrlo dobar (4) 
U radu je koncentriran i marljiv.Samostalno i na vrijeme izrađuje zadane zadatke.S razumijevanjem usvaja nove sadržaje.Povremeno se uključuje u rad davanjem ideja i postavljanjem pitanja. Bilježnica/radni list je potpuna i uredna s točno napisanim zadaćama.Na sat dolazi pripremljen te nosi potreban pribor.Rado prihvaća savjete za poboljšanje kvalitete svoga rada.Ispravlja vlastite pogreške.

Dobar (3)
Uglavnom marljivo radi na satu. Ako ne razumije, traži pomoć.Bilježnica/radni list je uglavnom potpuna i uredna s točno napisanim zadaćama.Teže i neprecizno odrađuje zadane zadatke.Ne uočava pogreške.


Dovoljan (2)
Uz poticaj radi na satu. Zadatke rješava uz pomoć, traži stalnu pomoć drugih učenika.  Bilježnica/vježbenica je potpuna i uredna s napisanim zadaćama.
Na sat nosi potreban pribor.Često griješi i ne uočava pogreške.Radno mjesto nije uredno.

Nedovoljan (1) 
Na satu ne radi i ne sudjeluje u raspravi, pasivan i nezainteresiran.Ometa druge u radu, ne poštuje dogovorena pravila, omalovažava druge, ometa nastavu.Ne piše u bilježnicu/radni list, često ju nema i bilježnica je neuredna i nepotpuna. Na sat dolazi nepripremljen i bez potrebnog pribora.Nema napisane zadaće.Ne usvaja savjete i pomoć nastavnika.

Pribor za tehničku kulturu:

-    udžbenik
-    geometrijska bilježnica A4 format (ukoliko nije drugačije dogovoreno, npr. prošlogodišnja bilježnica)
-    kutija s radnim materijalima i radnim listovima 
-    pribor za pisanje
-    geometrijski pribor
-    škarice i ljepilo za papir
-    po potrebi pribor koji navede nastavnik

Tehnička kultura se ocjenjuje: usmeno, pismeno, bilježnica i praktični rad prema opisanom kriteriju.

preskoči na navigaciju