« Svibanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Rezultate natječaja za VODITELJA/ICU EUROPSKOG PROJEKTA - 1 izvršitelj/ica na određeno puno radno vrijeme (40 sati tjedno) možete pogledati OVDJE.
U petak 27. svibnja 2022.godine ravnateljica škole Đurđica Babić sudjelovala je na svečanom potpisivanju ugovora kojim se školi bespovratno dodjeljuje 875.830,76 kuna za projekt „Mogućnosti pametnog sela“. Potpisivanje ugovora je održano u Ministarstvu regionalnoga razvoja i fondova Europske unije.
OVDJE možete pogledat poziv na razgovor s Povjerenstvom za provođenje natječaja za voditelja/icu europskog projekta - 1 izvršitelj/ioca na određeno puno radno vrijeme (40 sati tjedno), objavljenog dana 23. svibnja 2022. godine.
Upis u prvi razred osnovne škole za školsku 2022./2023. godinu provodit će se u utorak 31. svibnja 2022. godine od 11:45 do 13:00 sati te u srijedu 1. lipnja od 12:00 do 13:00 sati.
Natječaj za VODITELJA/ICU EUROPSKOG PROJEKTA (m/ž) možete pogledati OVDJE i na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje,
U sklopu projekta Srednjokaz učenici naše škole imali su priliku doznati stvari o srednjim školama iz "prve ruke". Pet bivših učenika naše škole (maturanti) održalo je predavanje o tome što ih sve čeka u tom novom životnom poglavlju.
OVDJE možete pogledati rezultate natječaja za kuhara/icu - 1 izvršitelj/ica na neodređeno nepuno radno vrijeme (20 sati tjedno), objavljenog dana 7. travnja 2022. godine.
Obavijest kandidatima natječaja za kuhara/icu - 1 izvršitelj/ica na neodređeno nepuno radno vrijeme - 20 sati tjedno, objavljenog 7. travnja 2022. godine, možete pogledati OVDJE.
Prema Kalendaru šk.god. 2021./2022. proljetni odmor za učenike počinje 14. travnja 2022.i završava 22. travnja 2022. godine, s tim da nastava počinje 25. travnja 2022. godine prema rasporedu:
Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio preporuke vezane uz ukidanje dosadašnjih epidemioloških mjera i preporuka u odgojno-obrazovnim ustanovama tijekom pandemije COVID-19, a koje su dostupne na sljedećoj poveznici. U skladu s preporukama, ukidaju se sve epidemiološke mjere i preporuke za odgojno-obrazovne ustanove, osim osnovnih (čišćenje, pranje ruku, provjetravanje).
Odgojno-obrazovni rad i nastava organizira se kao u vremenu prije pandemije COVID-19 odnosno od ponedjeljka 11. travnja 2022. održavat će se kabinetska nastava u predmetnoj nastavi.
Natječaj za kuhara/icu - 1 izvšitelj/ica na neodređeno nepuno radno vrijeme - 20 sati tjedno možete pogledati OVDJE i na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Ove školske godine izvannastavna aktivnost Modelarstvo održava se u opremljenoj učionici tehničke kulture. Cilj aktivnosti je poticanje učenika za izvannastavno stjecanje i razvoj tehničkih znanja i vještina, motorike, kreativnosti, inovativnosti, timskoga rada, izbor srednjih strukovnih i tehničkih škola i zanimanja te razvoj poduzetništva.
Učenici na 3d printerima, Unimat basic setovima i drugim uređajima izrađuju proizvode za proljetni sajam zadruge i za prikupljanje sredstava u sklopu projekta Škole za Afriku.
S obzirom da je Ministarstvo znanosti i obrazovanja u skladu s najnovijim uputama HZJZ-a obavijestilo škole kojima je odobreno skraćivanje nastavnoga sata zbog provedbe epidemioloških mjera vezanih uz COVID-19, da više ne postoji potreba da školski sat traje 40 minuta nego 45 minuta, od ponedjeljka 21. ožujka 2022. mijenjamo raspored zvona i prijevoza učenika.
U srijedu 16. ožujka 2022. naša škola je ugostila 46 ravnatelja osnovnih škola Vukovarsko-srijemske županije i predavače koji su sudjelovali na stručnom vijeću ravnatelja.
Svečani program su pripremile učiteljice Vesna Stojanović i Marijana Blumenšajn s učenicima prvih razreda. Dobrodošlicu u Babinu Gredu zaželio je načelnik Općine Babina Greda Josip Krnić koji je upoznao goste sa strategijom razvoja Babine Grede u sklopu projekta Pametne ruralne zajednice /Smart village 21 u kojem je Općina Babina Greda bila jedina općina iz Hrvatske. Ravnateljica škole Đurđica Babić je predstavila školu i najavila provedbu prvog samostalnog europskog projekta "Pametno selo" koje je nastalo kao logičan slijed razvojne strategije sela i ulaganja u opremanje školskih kabineta u 2021. godini.
U sklopu projekta Srednjokaz učenici osmih razreda imali su zadatak snimiti i montirati film na temu „Moj dan u budućnosti“. Cilj zadatka bio je prikazati, u trajanju do 5 minuta, kako će izgledati njihov tipičan dan za 10-15 godina. Gdje rade? Kako žive? Kako provode slobodno vrijeme? Sve filmove smo pogledali zajedno uz crveni tepih i kokice, kako priliči svečanoj premijeri filma. Uratke je vrednovao žiri koji je ujedno nagradio najbolje filmove vrijednim nagradama.
OVDJE možete pogledati obavijest kandidatima natječaja - učitelj/ica matematike i fizike - 1 izvršitelj/ica na određeno puno radno vrijeme - zamjena
Upravni odjel za sport, mlade i demografiju Vukovarsko-srijemske županije objavio je Javni poziv za pomoć obiteljima sa četvero i više djece do 18 godina na području Vukovarsko srijemske županije za 2022. godinu.
Javni poziv možete pregledati OVDJE.
Video izrađen u sklopu uvođenja zdravstvene mjere redovnog samotestiranja učenika možete pogledati OVDJE.
Natječaj za učitelja/icu matematike i fizike na određeno puno radno vrijeme - zamjena možete pogledati OVDJE kao i na stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
OVDJE možete pogledati obavijesti kandidatima natječaja za učitelja/icu prirode i biologije - određeno nepuno radno vrijeme (10 sati tjedno) - zamjena.
Služba za školsku medicinu Županja (skolskazu@zzjz-vsz.hr) i HZJZ pozivaju na dobrovoljno cijepljenje djece starosti 5 i više godina, svu školsku djecu sa zdravstvenim stanjem i teškoćama koje povećavaju rizik za teže oblike bolesti COVID-19 ili za zarazu, a posebno:
Poziv na usmeno testiranje kandidatima natječaja za učitelja/icu prirode i biologije - određeno nepuno radno vrijeme (10 sati tjedno) - 1 izvršitelj/ica - zamjena možete pogledati OVDJE
Natječaj za učitelja/icu prirode i biologije - određeno nepuno radno vrijeme (10 sati tjedno) možete pogledati OVDJE i na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje
Zahvaljujući ogromnom odazivu učenika i njihovih roditelja na našu humanitarnu akciju "Super božićno djelo", uspjeli smo prikupiti velik broj namirnica za potrebite u našem selu. Uz pomoć učenika 7.a i 7.b, jučer smo sve namirnice uspjeli preraspodijeliti na 72 paketa. Kako bi ih upotpunili, dio učenika je izradio i čestitke koje smo ubacili u svaki paketić.
Hvala vam svima što ste putem ove akcije stavili osmijeh na 72 lica!
U dogovoru s mjesnim društvom Crvenog križa, paketi će biti podijeljeni već danas.
U sklopu projekta "Srednjokaz" učenici osmih razreda imali su zadatak intervjuirati zaposlenika naše škole prema njihovom vlastitom odabiru. Svaka skupina učenika morala je samostalno osmisliti pitanja i saznati nešto o obrazovnom putu osobe koje su odabrali. Učenici su saznali mnoštvo zanimljivih informacija koje smo prikazali na panou. Imena osoba koje su intervjuirane nismo pisali, cilj je da čitajući informacije drugi učenici pokušaju pogoditi o kome se radi. Ukoliko nisu sigurni o kome je riječ, mogu provjeriti skeniranjem QR koda.
OVDJE možete pogledati obavijest kandidatima natječaja.
Poziv na usmeno testiranja kandidata natječaja za učitelja/icu njemačkog jezika na neodređeno nepuno radno vrijeme (17 sati tjedno) - 1 izvršitelj/ica uz uvjet probnog rada u trajanju od 3 mjeseca možete pogledati OVDJE.
S obzirom na dopune Uputa za sprječavanje i suzbijanje epidemije bolesti COVID-19, a prema kojima svi učenici nose zaštitne maske (razredna nastava na hodniku, predmetna nastava kao i dosad), obavještavaju se roditelji da su dužni osigurati djeci zaštitne maske i papirnate maramice.
Apeliramo na roditelje da ne šalju u školu bolesnu djecu.
Ukoliko je učenik u samoizolaciji, roditelj je obavezan na vrijeme kontaktirati razrednika kako bi se učenika uključilo u nastavu na daljinu.
U četvrtak 18.11.2021. je Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje. Kako je riječ o neradnom danu tj. državnom prazniku, taj dan neće biti nastave i škola neće biti otvorena.
Na temelju članka 47. Zakona o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti (NN79/07,113/08,43/09,130/17,114/18,47/20 i 134/20),a u vezi sa čl.18. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti (NN 47/20) i u vezi sa čl. 5. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti (NN 134/20) i čl. 22a Zakona o sustavu civilne zaštite (NN 82/15,118/18,31/20 i 20/21) Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske 12. studenoga 2021. donosi Odluku o uvođenju posebne sigurnosne mjere testiranja dužnosnika, državnih službenika i namještenika, službenika i namještenika u javnim službama.
Natječaj za stručnog suradnika/stručnu suradnicu psihologa/inju - 1 izvršitelj na određeno puno radno vrijeme - 40 sati tjedno - pripravnik (mjera "Stjecanje prvog zaposlenja/pripravništvo) možete pogledati OVDJE i na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Natječaj za učitelja/icu njemačkog jezika na neodređeno nepuno radno vrijeme - 17 sati tjedno - 1 izvršitelj/ica možete pogledati OVDJE i na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Stožer civilne zaštite Vukovarsko-srijemske županije izdao je suglasnost školi za promjenu modela nastave uz uvjet pridržavanja „Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije bolesti COVID-19 vezano uz rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2021./2022.“ .U slučaju pogoršanja epidemiološke situacije moguća je promjena modela o čemu ćemo biti na vrijeme obaviješteni.
Sukladno Odluci, nastava za sve učenike odvijat će se u školi od srijede 10. studenoga 2021. godine prema sljedećem rasporedu:
Nastavno na trenutnu pogoršanu epidemiološku situaciju u svezi epidemije COVIDA- 19 koronavirusa, Stožer civilne zaštite Vukovarsko - srijemske županije donosi odluku da se od 8. do 12. studenog 2021. nastava odvija po Modelu C- nastava na daljinu u školama čiji je osnivač Vukovarsko-srijemska županija.
To znači da će se za naše sve razrede i dalje održavati nastava na daljinu prema rasporedu sati.
Na sljedećim poveznicama možete pogledati obavijesti kandidatima natječaja:
UČITELJ/ICA INFORMATIKE - određeno nepuno radno vrijeme, 20 sati tjedno - 1 izvršitelj/ica - zamjena
Provedba radionica uživo u sklopu Programa obrazovanja za unaprjeđenje digitalnih kompetencija odgojno-obrazovnih radnika u sklopu druge faze programa “e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola za 21. stoljeće” započela je u utorak 2. studenoga 2021. u našoj školi. Održane su dvije radionice: "Paleta jednostavnih digitalnih alata u nastavi" i "Osnove izrade multimedijskih sadržaja".
Cilj radionica je osnaživanje i unapređenje digitalnih kompetencija odgojno-obrazovnih radnika.
Učenici 6. b razreda, zajedno s pedagoginjom, potiču na važnost prevencije i ranog otkrivanja raka dojke te su zajedno izradili pano.
OSNOVNA ŠKOLA „MIJAT STOJANOVIĆ“
VLADIMIRA NAZORA 1
BABINA GREDA
KLASA: 112-07/21-01/04
URBROJ: 2188-17-01-21-8
Babina Greda, 22. listopada 2021. godine
Temeljem članka 16. Pravilnika o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje u Osnovnoj školi „Mijat Stojanović“, Babina Greda upućujem
POZIV NA RAZGOVOR
OSNOVNA ŠKOLA „MIJAT STOJANOVIĆ“
VLADIMIRA NAZORA 1
BABINA GREDA
KLASA: 112-07/21-01/05
URBROJ: 2188-17-01-21-6
Babina Greda, 20. listopada 2021. godine
Temeljem članka 16. Pravilnika o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje u Osnovnoj školi „Mijat Stojanović“, Babina Greda upućujem
Pozive na testiranje kandidatima natječaja možete pogledati na sljedećim poveznicama:
1. Učitelj/ica razredne nastave - neodređeno puno radno vrijeme ( 40 sati tjedno) - 1 izvršitelj/ica
Na osnovi članka 28. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i članka 62. Statuta Osnovne škole „Mijat Stojanović“, Babina Greda, a na prijedlog Učiteljskog vijeća, Vijeća roditelja i ravnatelja škole, Školski odbor na sjednici održanoj 5. listopada 2021. godine usvojio je Godišnji plan i program rada škole i školski Kurikulum.
Dokumenti su dostupni pod sekcijom Školski dokumenti.
Natječaj za učitelja/icu razredna nastave - nastava u kući na određeno nepuno radno vrijeme - 18 sati tjedno - 1 izvršitelj(ica možete pogledati OVDJE i na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Natječaj za učitelja/icu informatike na određeno nepuno radno vrijeme - 20 sati tjedno - 1 izvršitelj/ica - zamjena možete pogledati OVDJE i na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Natječaj za učitelja/icu engleskog jezika na određeno puno radno vrijeme - 40 sati tjedno - 1 izvršitelj/ica možete pogledati OVDJE i na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Natječaj za učitelja/icu razredne nastave na neodređeno puno radno vrijeme - 40 sati tjedno - 1 izvrširelj/ica uz uvjet probnog rada u trajanju od 3 mjeseca možete pogledati OVDJE i na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
OVDJE možete pogledati obavijest o odabranom kandidatu.
OVDJE možete pogledati poziv na intervju za kandidate prijavljene na natječaj/javni poziv za pomoćnika/cu u nastavi na određeno nepuno radno vrijeme (20 sati tjedno) - 1 izvršitelj/ica
Od 20. do 25. rujna 2021. godine u našoj školi održat će se Dani Mijata Stojanovića povodom 140. obljetnice njegove smrti i Svjetskog dana učitelja.
Plaćanje prehrane učenika vrši se na žiro račun škole HR1423400091100156711 kod Privredne banke Zagreb, model HR02.
Kod poziva na broj primatelja upisuje se šifra razreda koji učenik pohađa.
Ako se plaća za više učenika, upisuju se šifre razreda odvojene crticom (-).
Šifre razreda su: 1.a 11, 1.b 12, 2.a 21, 2.b 22, 3.a 31, 3.b 32. 4.a 41, 4.b 42, 5.a 51, 5.b 52, 6.a 61, 6.b 62, 7.a 71, 7.b 72, , 8.a 81, 8.b 82.
U opis plaćanja navodi se mjesec i godina za koju se uplaćuje i razred.
U svibnju 2021. godine anketirali smo roditelje učenika o uključivanju učenika u projekt "Užina za sve VI." za ovu školsku godinu. Obvezan kriterij je da je dijete/učenik iz obitelji koje su korisnice prava na doplatak za djecu.
Svi roditelji koji su prijavili dijete za besplatnu prehranu do kraja mjeseca razrednicima dostavljaju sljedeće dokazne dokumente:
Roditeljski sastanci će se održavati u školi prema rasporedu koji objavljujemo u nastavku.
U školu ne mogu ulaziti osobe koje imaju povišenu tjelesnu temperaturu, respiratorne simptome poput kašlja i kratkog daha ili koji su pod rizikom da su mogli biti u kontaktu s osobama pozitivnim na COVID-19 ili su pod sumnjom da bi mogli biti zaraženi koronavirusom, a osobito ako su u samoizolaciji. Na roditeljskim sastancima i individualnim informacijama svi roditelji i učitelji, nastavnici i profesori moraju nositi maske i održavati fizički razmak po mogućnosti dva metra.
Na sljedećim poveznicama možete pogledati javni poziv/natječaj za pomoćnika/cu u nastavi - 1 izvršitelj/ica na određeno nepuno radno vrijeme - 20 sati tjedno:
WEB stranica Škole i stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Meteorološka postaja je postavljena na krov škole i prikuplja podatke o osnovnim klimatskim elementima: temperaturi zraka, vlažnosti i tlaku zraka, smjeru i brzini vjetra te količini oborina. Mjerenja se obavljaju u stvarnom vremenu, a podaci su javno dostupni. Podaci s meteorološke postaje koristit će se u više nastavnih predmeta.
OVDJE možete pogledati obavijest o odabranom kandidatu.
Prvi dan nastave je u ponedjeljak 6. rujna 2021. godine. Raspored smjena je sljedeći:
Sve učenike će u ponedjeljak dočekati besplatni udžbenici koje je osiguralo Ministarstvo znanosti i obrazovanja i radne bilježnice i bilježnice koje je osigurala Općina Babina Greda. Učenici će roditeljima dati potvrde na potpis o preuzimanju udžbenika i ispunjene vratiti sljedeći dan u školu.
Roditelji će biti obaviješteni putem viber grupa o točnom rasporedu dolaska u školu.Učenici dolaze sami u školu s preobućom i torbama. Učenici od 5. do 8. razreda nose zaštitne maske u školi i u prijevozu.
Učenici 1. razreda dolaze u pratnji jednog roditelja u 13,30 sati na glavni ulaze gdje će ih dočekati učiteljice. Roditelj koji ulazi u školu obvezan je držati razmak od 1,5 metra u odnosu na druge učenike/djelatnike škole i u školu obvezno ulazi s maskom.
I ova godina započinje uz određena ograničenja i epidemiološke mjere zbog pandemije COVID-19. temeljni dokument za izradu epidemioloških mjera koje svaka škola primjenjuje sukladno svojim prostornim i materijalnim uvjetima donijeli su Hrvatski zavod za javno zdravstvo i Ministarstvo znanosti i obrazovanja dana 26. kolovoza 2021. godine i možete ga pročitatI ovdje.
OVDJE možete pogledati poziv na intervju za kandidate koji ispunjavaju uvjet natječaja/javnog poziva te su dostavili potpunu dokumentaciju.
Ovdje možete pogledati natječaj /javni poziv za pomoćnika/cu u nastavi - 1 izvršitelj/ica na određeno nepuno radno vrijeme (25 sati tjedno).
Isto se može pogledati i na stranici Hrvastkog zavoda za zapošljavanje.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja je i ove godine osiguralo besplatne udžbenike za sve učenike osnovne škole.
Općina Babina Greda je osigurala besplatne druge obrazovne materijale (radne bilježnice, atlase, likovne mape, kutije za tehničku kulturu i dr.) i bilježnice (pisanke, crtančice, geometrijske, matematičke...).
Turistička zajednica Babina Greda je ustupila fotografije za personalizirane bilježnice.
Učenici će sve obrazovne materijali preuzeti prvi dan nastave 6. rujna 2021. godine.
Obavještavamo učenike i roditelje osmih razreda kako će se ispisivanje i potpisivanje prijavnica za upis u srednju školu odviti u prostoru škole, 8.7.2021. (četvrtak), prema sljedećem rasporedu:
8.A u 10:00 h
8.B u 10:15h
Potrebno je da u navedeno vrijeme svaki učenik dođe u pratnji jednog roditelja zato što prijavnicu potpisuju i učenik i roditelj.
Podsjećamo da lista prioriteta na prijavnici ne jamči da će se kandidat upisati na onaj izbor na kojem je stekao pravo upisa u trenutku zaključavanja odabira, već predstavlja njegovu konačnu odluku o poretku prijavljenih programa.
Učiteljsko vijeće je na sjednici održanoj 24. lipnja 2021. godine donijelo Odluku o održavanju dopunskog rada u skladu s čl. 75. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi koji propisuje održavanje dopunskog rada za učenike koji na kraju nastavne godine imaju ocjenu nedovoljan iz najviše dva nastavna predmeta. Dopunski rad će se održavati od 25. lipnja do 1. srpnja 2021. godine (5 dana) od 8,00 sati.
U sklopu projekta Smart Rural 21 Općina Babina Greda je donijela odluku o opremanju učionica OŠ "Mijat Stojanović" iz Babine Grede, i to učionica tehničke kulture i učionica biologije i kemije.
Opremanje učionica će biti sa svim potrebnim materijalima za rad (školski namještaj, oprema i alati za modelarstvo, 3D printeri, meteorološka stanica, teleskop, mikroskopi itd.), a vrijednost radova i opreme iznosi 152.486,02 kuna.
Nakon što provedemo aktivnosti, izvješće se Europskoj komisiji na pregled koja će odabrati samo 2 (dvije) općine koje će dobiti mogućnost financiranja preostalih aktivnosti iz svoje Pametne strategije.
Općina Babina Greda odabrana je između 734 kandidata iz 25 država članica Europske unije koji su sudjelovali na natječaju u europskom projektu „Pametne ruralne zajednice“ kao hrvatska lokacija na kojoj će se demonstrirati primjena pristupa pametnog sela u razvoju ruralnih područja.
Cilj projekta je steći iskustva koja bi mogla biti važna za podršku tom pristupu u okviru ostvarenja Zajedničke poljoprivredne politike EU, a trajanje projekta je 3 godine. Odabrana mjesta kandidati će uz pomoć stručnjaka te putem međusobnih studijskih posjeta razviti “Strategiju pametnog sela” i započeti s implementacijom odabranih aktivnosti.
Sukladno izmjeni i dopuni Godišnjeg plana i programa rada škole šk.god. 2020./2021. u petak 4. lipnja 2021. godine je nenastavni dan, a dan prije 3. lipnja 2021. je državni praznik Tijelovo.
Posljednja dva tjedna prije završetka nastavne godine ne organiziraju se roditeljski sastanci i individualni informativni razgovori (prema Pravilniku o o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (čl. 14. st.7)).
Stoga podsjećamo roditelje da informativne razgovore mogu obaviti još do 2. lipnja 2021. godine (srijeda).
Imaš najmanje 12, a najviše 16 godina? Želiš pomoći da se glas djece snažnije čuje u društvu? Želiš aktivno sa svojim vršnjacima zastupati dječja prava? Ukoliko je tvoj odgovor "da" na postavljena pitanja, ovaj natječaj je za tebe!
Osnovna škola Ivana Kozarca Župnja (glazbeni odijel) poziva sve zainteresirane učenike 3. i 4. razreda na predbilježbe za uspis u osnovnu glazbenu školu. Predbilježbe se vrše do 10. lipnja 2021. godine preko navedene poveznice:https://forms.gle/
Po isteku roka za predbilježbu, učenici će biti pozvani na audiciju, gdje će biti odabrani kandidati za upis.
Promotivni film o glazbenoj školi možete pogledati preko sljedeće poveznice: https://youtu.be/4fx39dKDjzw
Na temelju Odluke Vukovarsko-srijemske županije od ponedjeljka 10.svibnja 2021. godine učenici od 1. do 8. razreda nastavu pohađaju u školi prema sljedećem rasporedu:
Nastava će se održavati prema redovnom rasporedu.
Učenici su dužni ponijeti čiste zaštitne maske, izmjeriti temperaturu prije dolaska u školu i zapisati ju te ponijeti preobuću.
Ponosno predstavljamo uspjehe naših učenika koje su postigli na šahovskom i glazbenom natjecanju.
Učenica Tena Babić iz 4.b razreda osvojila je 3.mjesto u šahovskom natjecanju Liga kadetkinja ŠZŽ Istok 2021.
Filip Knežević, učenik 3.a razreda i učenik 1.razreda harmonike u klasi nastavnika Darka Bognera glazbenog odjela u Županji, u svojoj je kategoriji osvojio visoku drugu nagradu u konkurenciji 32 natjecatelja na međunarodnom natjecanju Accordian fest 2021. u Varaždinu.
Čestitamo Filipu i Teni na sjajnim rezultatima
Obavijest kandidatima natječaja možete pogledati OVDJE.
Poziv na razgovor s ravnateljicom možete vidjeti OVDJE
Povjerenstvo za provođenje natječaja za stručnog/stručnu suradnika/cu pedagoga/inju na određeno puno radno vrijeme - 40 sati tjedno - 1 izvršitelj/ica - zamjena, poziva sljedeće kandidate na usmeno testiranje.
Poziv možete pogledati OVDJE
Na sljedećim poveznicama možete pogledati natječaj za stručnog/u suradnika/cu pedagoga/inju - 1 izvršitelj/ica na određeno puno radno vrijeme - 40 sati tjedno - zamjena.
Roditelji djece dorasle za upis u 1. razred osnovne škole su dužni prije sistematskog pregleda odvesti dijete stomatologu gdje će dobiti zubnu putovnicu koju su dužni donijeti na sistematski pregled kod liječnika školske medicine.
O terminima i mjestu sistematskog pregleda bit ćete naknadno obaviješteni.
Na temelju Odluke Vukovarsko-srijemske županije od ponedjeljka 1.veljače 2021. godine učenici od 1. do 8. razreda nastavu pohađaju u školi prema sljedećem rasporedu:
Nastava će se održavati prema redovnom rasporedu.
Općina Babina Greda je u postupku realizacije projekta “Izgradnja reciklažnog dvorišta u cilju smanjenja divljih odlagališta i količine miješanog otpada u Općini Babina Greda – KK.06.3.1.16.0011”. U školi provodimo likovni natječaj na temu razvrstavanja otpada za učenike razredne nastave i kviz natjecanje na istu temu za učenike predmetne nastave. Za najbolje učenike Općina Babina Greda osigurala je nagrade.
Od ponedjeljka 18. siječnja 2021. godine nastava će se održavati prema kombiniranom modelu A/C. Učenici razredne nastave dolaze u školu, a učenici predmetne nastave prate nastavu na daljinu (online) preko platforme Teams.
U ponedjeljak 18. siječnja 2021. godine počinje 2. obrazovno razdoblje šk.god.2020./2021. prema sljedećem rasporedu:
Detaljnije upute o održavanju nastave roditelji i učenici će dobiti od razrednika u Viber grupama odnosno virtualnim učionicama na Teamsu.
OVDJE možete pogledati obavijest kandidatima natječaja za učitelja/icu informatike na neodređeno nepuno radno vrijeme - 4 sata tjedno - 1 izvršitelj/ica.
Na poveznici možete pogledati poziv na usmeno testiranje kandidata natječaja za učitelja/icu informatike na neodređeno nepuno radno vrijeme - 4 sata tjedno - 1 izvršitelj/ica.
Kandidat će se o pozivu obavijestiti i putem osobne e-mail adrese koja je navedena u prijavi na natječaj.
(*nakon naknadno pristiglih prijava poštom, koje su poslane pravovremeno, došlo je do nadopune popisa pozvanih kandidata)
Zbog nezadovoljavajuće epidemiološke situacije uzrokovane epidemijom koronavirusa COVID-19 Vukovarsko-srijemska županija donijela je Odluku o održavanju rada osnovnoškolskih ustanova kojima je Vukovarsko-srijemska županija osnivač, po modelu C organizacije nastave (online nastava).
Ova Odluka odnosi se samo na razrede predmetne nastave (od 5. do 8. razreda).
Odluka se primjenjuje od 15. prosinca 2020. (utorak) do najmanje 15. siječnja 2021. godine.
Za naše učenike nastava će se održavati u realnom vremenu prema rasporedu sati kako smo i najavili, više u videu:
Ministarstvo znanosti i obrazovanja donijelo je Odluku o izmjeni Odluke i početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2020./2021.
Sukladno Odluci zimski odmor za učenike počinje 24. prosinca 2020. godine i traje do 15. siječnja 2021. godine, s tim da nastava počinje 18. siječnja 2021. godine.
Uključili smo se u donacijsku kampanju "Djeca za djecu- za ljepši Božić" koju organizira i provodi Gradsko društvo Crvenog križa Županja. Pozivamo sve učenike da doniraju slatkiše za djecu obitelji slabijeg imovinskog statusa te djecu koja žive u riziku od siromaštva. Akcija traje od 8. do 15. prosinca 2020. godine.
Učenici koji žele mogu donirati slatkiš u kutiju koju će pripremiti razrednik/ica ili učiteljica. Nakon završetka prikupljanja donacija, GDCK Županja će preuzeti donirane prozivode i podijeliti ih potrebitoj djeci.
Natječaj za učitelja/icu informatike na neodređeno nepuno radno vrijeme - 4 sata tjedno - 1 izvršitelj/ica možete pogledati OVDJE. i na stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Učenici sedmih razreda sudjeluju u međunarodnom eTwinning projektu "Christmas in a shoebox: Božić u kutiji za cipele".
Podsjećamo, eTwinning je zajednica europskih škola koja putem platforme surađuje i razvija projekte te na taj način promiče suradnju škola u Europi koristeći se IKT alatima.
O čemu se radi u našem projektu? Pročitajte u nastavku.
Na sljedećoj poveznici možete pogledati obavijest kandidatima natječaja za učitelja/icu engleskog jezika na određeno puno radno vrijeme (40 sati tjedno) - 1 izvršitelj/ica - zamjena objavljenog 19. listopada 2020. godine.
U srijedu 18. studenoga 2020. godine je državni praznik Dan sjećanja na žrtve Domovinskoga rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje te taj dan neće biti nastave.
Nastava se odvija prema redovnom rasporedu od četvrtka 19. studenoga 2020.:
Na poveznici možete pogledati poziv na usmeno testiranje.
Kandidati će se o pozivu obavijestiti i putem osobne e-mail adrese koju su naveli u prijavi na natječaj.
Na sljedećim poveznicama možete vidjeti obavijesti kandidatima natječaja za:
Na temelju Odluke o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja (24. listopada 2020.), učenici prilikom okupljanja ispred ulaza Osnovne škole „Mijat Stojanović“ obvezni su nositi zaštitne maske kada nisu u mogućnosti održavati fizičku distancu od najmanje 1,5 metar.
Poštujući mjere omogućava se izvođenje nastave u školi u uvjetima koji zahtijevaju maksimalnu epidemiološku sigurnost.
Zajedničkim djelovanjem i odgovornim ponašanjem možemo smanjiti rizike zarazom COVID-19.
Nakon provedenog usmenog testiranja Povjerenstvo je prema ostvarenim rezultatima utvrdilo rang listu koju je dostavilo ravnateljici Škole te ona tri (3) najbolje rangirana kandidata poziva na razgovor. Raspored razgovora možete pogledati ovdje.
Na temelju Kalendara rada škole u ponedjeljak 2.studenoga i utorak 3. studenoga 2020. godine neće biti nastave odnosno učenici će imati jesenski odmor.
Nastava počinje 4. studenoga 2020. godine (srijeda) prema redovnom rasporedu:
Listu kanidata (učitelj/ica razredne nastave - nastava u kući) pozvanih na razgovor s ravnateljicom Škole možete pogledati ovdje.
Na razgovor s ravnateljicom Škole pozvana su 3 najbolje rangirana kandidata nakon provedenog usmenog testiranja pred Povjerenstvom za provođenje natječaja.
Na poveznici možete pogledati pozive na usmeno testiranje kandidatima natječaja objavljenih 5. listopada 2020. godine za učitelja/icu hrvatskog jezika, učitelja/icu razredne nastave - nastava u kući, učitelja/icu informatike i učitelja/icu fizike.
Pozvani kandidati će o terminima razgovora biti obaviješteni i putem osobne e-mail adrese koju su naveli pri prijavi na natječaj.
Natječaj za učitelja/icu engleskog jezika na određeno puno radno vrijeme - 1 izvršitelj/ica - zamjena možete pogledati na sljedećim poveznicama:
web stranica Škole i web stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje
Natječaj traje od 19. 10. 2020. do 27.10.2020. godine.
Vukovarsko-srijemska županija priprema projektni prijedlog za prijavu na Otvoreni Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Osiguravanje školske prehrane za djecu u riziku od siromaštva (školska godina 2020. / 2021.)“
Molimo roditelje da se u najkraćem roku izjasne žele li da njihovo dijete ostvaruje pravo na besplatnu kuhinju, a jedini kriterij je da je dijete iz obitelji koji su korisnici prava na doplatak za djecu.
Ukoliko se izjasnite za sudjelovanje u besplatnoj kuhinji, molimo da najkasnije do ponedjeljka po djetetu pošaljete jedan od dokaza:
Temeljem članka 118., stavka 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12,94/13152/14, 7/17, 68/18, 98/19 i 64/20), Školski odbor Osnovne škole „Mijat Stojanović“ na 36. sjednici održanoj 6. listopada 2020. godine, razmatrao je Godišnji plan i program rada i Kurikulum za školsku godinu 2020./2021.
Pod opširnije možete pogledati natječaje za učitelja/icu hrvatskog jezika, razredne nastave - nastava u kući, informatike i fizike.
Natječaji su objavljeni na oglasnoj ploči i web stranici Škole i oglasnoj ploči i web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, a poveznice se nalaze u nastavku.
Natječaji traju od 5. do 13. listopada 2020. godine.
U nastavku je raspored informacija nastavnika.
Od ponedjeljka 28. rujna 2020. na snagu stupa novi raspored školskog zvona zbog uvođenja 2 velika odmora u trajanju od 10 minuta kako bi svi učenici mogli objedovati u blagovaonici.
Prvi veliki odmor je nakon 2. sata kada učenici iz prizemlja dolaze u blagovaonicu na objed, a drugi veliki odmor je nakon 3. sata kada učenici s kata silaze u blagovaonicu.
Učenici koji nisu u blagovonici, s nastavnicima izlaze van na veliki odmor.
Obavještavaju se roditelji djece rođene od 1.4.2014. do 31.3.2015. godine da mogu pristupiti upisu djece u program predškole.
Upisi će se održavati od 17.9.2020. (četvrtak) do 24.9.2020. (četvrtak).
Zbog epidemioloških razloga roditelji neće dolaziti u školu nego će podatke dostaviti putem e-maila:
ured@os-mstojanovic-babinagreda.skole.hr
ili putem telefona:
854 - 307
Potrebni podaci su:
- ime i prezime djeteta
- OIB djeteta
- datum rođenja djeteta
- imena roditelja
- broj telefona/mobitela roditelja
- adresa stanovanja
OBAVIJEST
Školske godine 2019/20. započeli smo provedbu programa „Naučimo plivati – škola plivanja“. Sve aktivnosti morali smo zaustaviti 14. ožujka 2020. godine zbog epidemije COVID-19.
Bazeni Lenije ispunjavaju sve sanitarno-tehničke uvjete za rad, ali zbog propisanih epidemioloških mjera vezanih za prijevoz djece, trenutno nismo u mogućnosti nastaviti realizaciju projekta. Otvoreni smo za individualne dolaske te grupe koje se formiraju na bazenu a dolaze pojedinačno.
Provođenje programa „Naučimo plivati – škola plivanja“ nastavit ćemo čim to epidemiološka situacija bude dozvolila.
Vaši bazeni Lenije
Nakon usvajanja na sjednicama Učiteljskog vijeća i Vijeća roditelja, Školski odbor usvojio je Izvješće o radu za 2020. godinu odnosno o realizaciji Godišnjeg plana i programa za šk.god. 2019./2020. na sjednici održanoj 4. rujna 2020. godine.
Prvi dan nastave učenici dolaze po udžbenike, radne bilježnice i raspored sati.
Učenici predmetne nastave u školu dolaze sa zaštitnim maskama. Učenici prvih razreda dolaze s 1 roditeljem. Roditelji su obavezni nositi zaštitne maske.
U školu ulaze po sljedećem rasporedu:
Raspored zvona:
|
|
||
|
7,45-8,25 sati |
1.sat |
13,30- 14,10 sati |
|
8,30- 9,10 sati |
2.sat |
14,15-14,55 sati |
3.sat |
9,15- 9,55 sati |
3.sat |
15,00-15,40 sati |
4.sat |
10,10-10,50 sati |
4.sat |
15,55-16,35 sati |
5. sat |
10,55- 11,35 sati |
5.sat |
16,40- 17,20 sati |
6.sat |
11,40-12,20 sati |
6. sat |
17,25-18,05 sati |
Poštovani roditelji,
Srdačno vas pozdravljamo na početku nove školske godine.
Nastavna godina započinje 7. rujna 2020. podjelom besplatnih udžbenika i radnih materijala za sve učenike.
Ispunili smo sve uvjete da se učenici vrate u sigurno okruženje poštujući epidemiološke upute i preporuke. Organizirali smo ulazak učenika u školu u vremenskim razmacima u odnosu na druge razrede jer je najvažnije izbjeći kontakt razrednih odjela prilikom putovanja do škole, ispred škole i u školi.
Nastava će se kao i dosad odvijati naizmjenično u smjenama s time da prvi tjedan predmetna nastava polazi 1.smjenu, a razredna nastava 2. smjenu.
Dragi učenici i roditelji,
pripremili smo vam sažetak Uputa za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 prilagođen radu naše škole:
U završnoj smo fazi pripreme Protokola o organizaciji nastave u skladu s Uputama o čemu ćemo vas na vrijeme obavijestiti.
Molimo za strpljenje i razumijevanje. 💚
Ravnateljica
Hrvatski zavod za javno zdravstvo i Ministarstvo znanosti i obrazovanja 24. 08. 2020. objavili su Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021.
Sukladno Uputi Škola izrađuje Protokol o organizaciji nastave o kojem će svi roditelji i učenici biti upoznati sljedeći tjedan.
Spomenica škole je trajni dokument u kojemu škola vodi zapise o važnim događajima. Mi smo našu spomenicu odlučili kreirati u elektroničkom obliku. Trudili smo se prikazati gotovo sve aktivnosti koje su se odvijale tijekom školske godine, kao što su projekti, kulturne aktivnosti i manifestacije te događaji koji su obilježili ovu školsku godinu( štrajk prosvjetnih radnika, nastava na daljinu...)
Prelistajte našu spomenicu i pogledajte kako smo obilježili ovu školsku godinu
Prema Odluci o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2020./ 2021. u ljetnom upisnom roku prijave obrazovnih programa traju do 22. srpnja 2020. godine. Lista odabranih programa obrazovanja zaključava se svim kandidatima 22. srpnja.
Prijavnica je obrazac koji sadrži konačnu listu prijavljenih obrazovnih programa, poredanih po prioritetima i moći će se preuzeti iz sustava od 22.7.2020. Na prijavnici će pisati sve škole koje je učenik prijavio u sustavu i sve prijavnice će biti ispisane u školi. Prijavnice potpisuje učenik zajedno s jednim od roditelja u školi prema rasporedu:
Zbog nepovoljne epidemiološke situacije u RH, otkazujemo planirani susret učenika s učiteljicama 1. razreda.
Sve daljnje obavijesti pratite na našim mrežnim stranicama.
Dragi učenici, od 1. srpnja 2020. vraćate udžbenike prema rasporedu koji smo vam poslali. Molimo da u školu dolazite s izmjerenom temperaturom, ispred škole se pridržavate razmaka, ulazite jedno po jedno i na ulazu dezinficirate ruke.
Udžbenike odlažete na za to predviđeno mjesto s vašim imenom i prezimenom, razrednici će vam podijeliti Izjavu o vraćanju udžbenika koju će ispuniti roditelji, a vi vratiti u školu kada budete dolazili po svjedodžbe. #ostanimoodgovorni
Dragi učenici i roditelji,
privodimo kraju nastavnu godinu u kojoj ste pokazali izniman trud, rad i suradnju.
Nastava završava sutra 26. lipnja 2020., ali čeka nas još izvršavanje obaveza.
Detaljan raspored pročitajte u nastavku.
Dana 27. svibnja 2020. godine u Narodnim novinama, broj 62/2020, objavljena je Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2020./2021., čiji je sastavni dio i struktura razrednih odjela i broja učenika I. razreda.
Odluka je dostupna na sljedećoj poveznici: https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2020_05_62_1240.html
Ističemo da je ove godine propisana mogućnost dostave prijavnica za upis, upisnica u školu, kao i dokumenata o ispunjavanju posebnih uvjeta za upis, osobno ili elektroničkim putem.
U prilogu se nalazi obavijest s terminima za testiranje (razgovor sa stručnim suradnicama defektologinjom i pedagoginjom) za upis u prvi razred osnovne škole u školskoj 2020./2021. godini.
Poštovani roditelji,
Škola je spremna za povratak učenika razredne nastave od ponedjeljka 25. svibnja. Proslijedili smo upute svakom razredu o načinu ulaska u školu gdje će učenike dočekati njihove učiteljice.
Zahvaljujemo se na dosadašnjem trudu i suradnji u nastavi na daljinu koja je za sve nas bila izazov i s obzirom na uvjete održavanja, možemo svi biti zadovoljni kako smo ju odradili.
Veselimo se povratku učenika u školu!
Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavilo je odgovore na česta pitanja o povratku učenika razredne nastave u škole u od 25. svibnja 2020. godine.
Dokument je dostupan na https://skolazazivot.hr/povratak-ucenika-1-4-r-u-skole/
Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je 20. 5. 2020. Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 vezano za rad predškolskih ustanova i razrednu nastavu od 1. do 4. razreda te posebne razredne odjele i rad s djecom s teškoćama koja imaju pomoćnika u nastavi.
Ove upute namijenjene su za rad predškolskih ustanova i razrednu nastavu od 1. do 4. razreda te posebne razredne odjele i rad s djecom s teškoćama koja imaju pomoćnika u nastavi od 25. svibnja 2020.
https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Upute_vrtici_skole.pdf
U prilogu se nalazi obavijest Službe za školsku medicinu vezana za sistematski pregled djece za upis u prvi razred osnovne škole.
Roditelje ćemo o terminu pregleda obavijestiti i telefonski.
Nastavno na prethodne obavijesti o iznimnoj mogućnosti organiziranja nastave za učenike od 1. do 4. razreda, a koji ispunjavaju odgovarajuće uvjete koje je propisao Hrvatski zavod za javno zdravstvo https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Upute-vrtici-i-skole-29-4-2020-finalno.pdf
te sukladno mjerama Ministarstva znanosti i obrazovanja https://skolazazivot.hr/preporuke-za-organizaciju-rada-u-razrednoj-nastavi-i-upute-za-vrednovanje-i-ocjenjivanje-u-mjesovitom-modelu-nastave/ ,obavještavamo o rezultatima ankete.
Roditelji učenika razredne nastave su u virtulanim učionicama upoznati s mjerama i pristupili su anketama za izjašnjavanje o povratku učenika na nastavu. Rezultati anketa su pokazali da nitko od učenika razredne nastave neće pohađati nastavu u školi od 11. svibnja tako da će i dalje svi učenici nastaviti pratiti nastavu na daljinu kao što prate od 16. ožujka 2020.
Poštovani roditelji učenika od 1. do 4. razreda,
kako smo vas upoznali u virtualnim učionicama i u medijima, od 11. svibnja trebale bi se ponovno otvoriti škole za učenike od 1. do 4. razreda.
Ovom prilikom moramo naglasiti da se ovdje radi samo o IZNIMNIM SITUACIJAMA i da neće sva djeca moći doći u školu. Epidemiološka situacija i preporuke još ne dozvoljavaju da nastava počinje normalno za sve. I dalje su na snazi stroge mjere u sprječavanju širenja virusa, zaštite i što je moguće manjeg socijalnog kontakta, odnosno ostanka kod kuće. Nastava će se stoga organizirati samo u iznimnim slučajevima za djecu koja moraju ispunjavati sve uvjete prema preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, a to su:
Ove epidemiološke mjere vrijede samo za one učenike čiji roditelji su se izjasnili da će njihova djeca pohađati nastavu u školi i potpisali pisanu izjavu o tome. Mjere su izrađene prema uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.
Dan planete Zemlje ili Dan Zemlje (engleski: Earth Day) obilježava se 22. travnja širom svijeta. Ovogodišnja tema su klimatske promjene i akcije koje bi se trebale provoditi kako bi one što manje utjecale na okoliš i čovječanstvo.
Dragi roditelji,
hvala vam na velikom odazivu na poziv za sudjelovanje u upitniku o zadovoljstvu nastavom na daljinu. Primili smo čak 207 vaših odgovora, a informacije koje smo dobili iskoristit ćemo kako bismo vašoj djeci, a našim učenicima, osigurali što bolje školsko iskustvo u ovoj neobičnoj situaciji. Primjedbe i savjete uzet ćemo u obzir, a ovdje izdvajamo neke od vaših pozitivnih iskustava.
Nadamo se i daljnjoj uspješnoj suradnji, bez vas bi sve ovo bilo nemoguće!
možete pročitati uputu ministrice znanosti i obrazovanja o tome što nas čeka idući tjedan u nastavni na daljinu. Učenici će dobiti informacije od svojih učiteljica i učitelja, a izdvajamo sažetak:
U privitku su upute za učenike predmetne nastave koji sudjeluju u virtualnim učionicama na platformi Teams za objavljivanje zadataka.
Sve pravodobne i točne informacije o koronavirusu -coronavirus COVID-19 pratite na
https://www.koronavirus.hr/ službenom profilu Vlade Republike Hrvatske.
Zabranjuje se dolazak svim trećim osobama u školu.
U školu dolaze samo radnici koji imaju radnu obavezu (ravnateljica, tehničko osoblje, administracija).
Ukoliko učenici ili roditelji trebaju tehničku podršku oko opreme za virtualnu učionicu, školu mogu kontaktirati na brojeve telefona 854- 307 i 855-912.
Sve upite zaprimamo na ured@os-mstojanovic-babinagreda.skole.hr
Učenici od 5. do 8. razreda trebaju pratiti upute prema postojećem rasporedu i prema smjenama. Kako učenici ne bi bili u neizvjesnosti kada će im se koji nastavnik javiti, dogovoren je sljedeći način rada.
Ovaj tjedan predmetna nastava polazi nastavu poslijepodne, to znači da će zadatke u virtualnim učionicama dobivati svaki dan od 13,00 do 15,00 sati počevši od srijede 18. ožujka 2020. godine.
Sljedeći tjedan zadaci u virtualnim učionicama bit će isporučeni od 9 ,00 do 11,00 sati jer su tada "prijepodnevna smjena".
Svaki razred dogovarat će individualno s predmetnim nastavnikom rokove za izvršavanje zadataka, metode i načine rada.
Vrijeme slanja zadataka može varirati ovisno o internetskoj vezi ili ostalim tehničkim mogućnostima pa i to treba uzeti u obzir.
Odlukom Učiteljskog vijeća nastava za učenike predmetne nastave (od 5. do 8. razreda) održavat će se od srijede 18. ožujka 2020. godine prema redovnom školskom rasporedu.
Učenici predmetne nastave trebaju redovito pratiti nastavu u virtualnim učionicama objavljenima na stranicama škole od srijede 18. ožujka 2020.
U ponedjeljak 16. ožujka i utorak 17. ožujka, nastavu prate na programu Sportske televizije po već prije objavljenom rasporedu po razredima.
Do srijede se svi učenici trebaju prijaviti u svoje virtualne učionice i testirati sustav. Prijave probajte odraditi u popodnevnim ili večernjim satima zbog manje opterećenosti sustava.
Nastava se od srijede održava prema rasporedu koji ste dobili prošli tjedan u školi.
U virtualnim učionicama ćete dobivati upute i materijale od svakog predmetnog nastavnika.
Sretno svima!
Učenici razredne nastave trebaju redovito pratiti nastavu na 3. programu Hrvatske radiotelevizije (Škola na trećem) od ponedjeljka 16. ožujka 2020. do daljnjeg.
Učiteljice razredne nastave će učenicima od srijede (18. ožujka 2020.) dostavljati nastavne materijale putem već osnovanih grupa s roditeljima prema ustaljenom rasporedu sati.
Aktiv Razredne nastave
Temeljem upute ministrice znanosti i obrazovanja te obavijesti Školeske medicine, zbog trenutne situacije se sistematski pregledi djece, koja će u školskoj 2020./2021. godini upisati 1. razred osnovne škole, odgađaju do daljnjeg.
O novim terminima ćemo vas obavijestiti naknadno.
Nastava za učenike od 5. do 8. razreda održavat će se na platformi https://office365.skole.hr/
Upute o korištenju aplikacije Teams nalaze se u privitku.
Svaki učenik će pristupiti svom "virtualnom razredu" koristeći se AAI identitetom na sljedeće poveznice:
Ministarstvo znanosti i obrazovanja organizirat će u suradnji s Hrvatskom radiotelevizijom na 3. programu nastavu za učenike razredne nastave prema kurikulumima i nastavnim programima svaki dan, od ponedjeljka 16. ožujka, u terminima (fotografije pod Opširnije) u programu pod nazivom Škola na Trećem.
Učenici koji nemaju pristup internetu ili tablet, dobit će opremu nakon što se evidentira u sustavu te će ih kontaktirati razrednici oko preuzimanja.
Budući da je posljednjih dana veliko opterećenja sustava,a time i sustava za evidentiranje opreme, molimo učenike za strpljenje oko dostave opreme.
Učenici od 5. do 8. razreda će izvršavati aktivnosti u virtualnim učionicama, ali ne u realnom vremenu (sinkrono), nego tijekom dana jer možda imaju teškoća pristupiti internetu ili dijele uređaj s braćom i sestrama. Dakle, bilo kada u tijeku dana je prihvatljivo da učenici odrade svoje obaveze s kojima će biti upoznati na vrijeme.
Pročitajte više pod Opširnije.
Od ponedjeljka 16. ožujka 2020. godine nastava se neće održavati u osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj.
Za učenike koji nemaju kod kuće računalo/prijenosno računalo/tablet i/ili pristup internetu, škola će osigurati tablet uređaj sa SIM karticom i mobilnim internetomu u najkraćem roku.
Učiteljice razredne nastave pripremile su grupe s roditeljima (viber, whatsApp, facebook i sl.) kroz koje će roditelji dobiti sve potrebne informacije.
Učenici predmetne nastave pristupaju virtualnim učionicama kako smo naveli u obavijesti http://os-mstojanovic-babinagreda.skole.hr/?news_hk=1&news_id=977&mshow=864#mod_news
Ministarstvo znanosti i obrazovanja upućuje sve škole u RH na pripremne aktivnosti vezano uz organizaciju nastave na daljinu uz pomoć informacijsko - komunikacijske tehnologije.
Smjernice predstavljaju samo tehničke pripreme za organizaciju eventualne nastave na daljinu ako Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske zbog promjene epidemiološke situacije preporuči zatvaranje škole.
Natječaj za učitelja/icu hrvatskog jezika (m/ž) - određeno puno radno vrijeme - 1 izvršitelj/ica - zamjena možete pogledati na sljedećim poveznicama:
web stranica Škole i web stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje
Naše učenice osmih razreda Marina Terzić, Marina Radići Katarina Grgić osvojile su prvo mjesto na županijskom natjecanju Nacionalnog projekta za poticanje čitanja i promicanje kulture čitanja - Natjecanje u znanju i kreativnosti "Čitanjem do zvijezda“ za osnovne škole koje je održano u Vukovaru.
Odličnim uspjehom plasirale su se na državnu razinu natjecanja koje će se održati u svibnju u Čakovcu.
Vađenje krvi djeci koja će u školskoj 2020./2021. godini krenuti u prvi razred obavit će se dana 5. ožujka 2020. (četvrtak) u 8:00 sati u prostorijama škole. Ne trebaju zdravstvene iskaznice ni uputnica, potrebno je samo ponijeti jutarnji urin u dobivenim bočicama.
Ako je dijete bolesno može kada ozdravi izvaditi krv svaki radni dan do 9:00 sati u laboratoriju u Županji.
Nalaze krvi svima koji budu vadili krv 5.3.2020. u školi. podignut će sestra iz školske ambulante. Oni koji budu vadili neki drugi dan u laboratoriju nalaze moraju podići sami ili javiti sestri u školsku ambulantu da ih podigne.
Sistematski pregled učenika održat će se od 6. do 10. veljače 2020. po rasporedu.
Za pregled treba ponijeti:
U ponedjeljak 24. veljače 2020. održani su maskenbali u predmetnoj i razrednoj nastavi. Odabrali smo i nagradili najbolje maskirane razrede i pojedinačne maske, a prvi puta ove godine su učenici birali najbolje maskirane učitelje.
Projekt: „Sretno dijete – program obrazovanja za socijalni i osobni razvoj djece, mladih i učitelja u sredinama s manje mogućnosti“ financijski podržava Ministarstvo znanosti i obrazovanja, a provodit će se do rujna 2020. Uz Forum za slobodu odgoja koji je nositelj projekta, projekt se odvija u partnerstvu s: Karlovačkom županijom, Varaždinskom županijom, Gradom Lepoglavom, Gradom Novskom, Općinom Babina Greda, Gimnazijom i strukovnom školom Bernardina Frankopana Ogulin, Osnovnom školom Breznički Hum, Srednjom školom Novska, Osnovnom školom „Mijat Stojanović” Babina Greda, Tehničkom školom Nikole Tesle Vukovar, Srednjom školom Bartola Kašića Grubišno Polje, Komercijalnom i trgovačkom školom Bjelovar, II. osnovnom školom Bjelovar.
U petak 14. veljače 2020. obilježili smo Valentinovo kroz više aktivnosti. Mali knjižničari su preuzeli ulogu ljubavnih poštara te su vrijedno razvrstali ljubavnu poštu i podijelili učenicima čija su se imena pojavila na uredno ispisanim kovertama.
Osim u pisanju ljubavnih pisama, učenici osmih razreda sudjelovali su na valentinovskom dvosatu.
Obavijest o izabranom kandidatu na natječaju za stručnog suradnika/stručnu suradnicu edukacijsko-rehabilitacijskog profila možete pogledati na sljedećoj poveznici:
Na sljedećoj poveznici možete pogledati obavijest o testiranju kandidata prijavljenih na natječaj za stručnog suradnika/suradnicu edukacijsko - rehabilitacijskog profila - 1 izvršitelj/ica na određeno puno radno vrijeme - zamjena.
http://www.os-mstojanovic-babinagreda.skole.hr/natje_aji?news_hk=5426&news_id=951&mshow=861#mod_news
U obavijesti je naveden popis literature, mjesto i vrijeme održavanja testiranja.
O točnim terminima će kandidata natječaja biti obaviješteni u pozivu koji će zaprimiti na osobne e-mail adrese koje su naveli u prijavi na natječaj.
Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 94/13, 152/14, 7/17. , 68/18. i 98/19.),Osnovna škola "Mijat Stojanović“, Babina Greda, dana 8. siječnja 2020.godine o b j a v lj u j e
N A T J E Č A J
za popunu radnog mjesta
STRUČNOG SURADNIKA/STRUČNE SURADNICE EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKOG PROFILA – 1 izvršitelj/ica na određeno puno radno vrijeme – zamjena
Ministarstvo znanosti i obrazovanja dalo je suglasnost za produljenje nastavne godine i odstupanje od rokova utvrđenih Odlukom vezano uz trajanje odmora učenika i osnovnoškoskih i srednjoškolskih ustanova u Vukovarsko-srijemskoj županiji.
Osnovnoj školi "Mijat Stojanović" odobrava se:
Zimski praznici počinju 24. prosinca 2019. (utorak), a završavaju 3. siječnja 2020. godine.
Nastava u 2. polugodištu počinje 7. siječnja 2020. godine (utorak) prema rasporedu:
Ravnateljstvo policije Ministarstva unutarnjih poslova uz podršku Klinike za dječje bolesti Zagreb i Ministarstva znanosti i obrazovanja provodi preventivnu akciju Mir i dobro koja ima za cilj senzibilizirati i informirati javnost za rizike i opasnosti od nestručne i nepropisne uporabe pirotehničkih sredstava, savjetovati javnosti na koje načine smanjiti broj ozlijeđenih s posebnim naglaskom na djecu i mlade.
S obzirom na činjenicu da djeca osnovnoškolske dobi najčešće i najviše stradavaju tijekom božićnih i novogodišnjih blagdana, u vrijeme korištenja pirotehničkih sredstava, u prilogu objavljujemo brošuru Mir i dobro.
Školski medni dan sa hrvatskih pčelinjaka danas se obilježava osnovnim školama ujedno na dan obilježavanja blagdana svetog Ambrozija koji je bio zaštitnik pčela i pčelara. Svi naši prvašići dobili su po jednu staklenku meda od kvalitetnog dobavljača meda s područja naše županije i edukativnu slikovnicu.
Pod opširnije nalazi se jelovnik u školskoj kuhinji za razdoblje od 9.12. do 20.12.2019.
Obavještavamo sve učenike da se od sutra 3.12.2019.(utorak) nastavlja održavati nastava prema redovnom rasporedu. Jutarnja smjena su učenici od 5. do 8. razreda, a poslijepodnevna učenici od 1.do 4. razreda. Školska kuhinja također nastavlja s radom.
Hvala na razumijevanju,strpljenju i podršci.
Radujemo se povratku učenika u školske klupe
Poštovani roditelji i učenici,
Obavijesti kandidatima natječaja možete pogledati na sljedećim poveznicama
UČITELJ/ICA MATEMATIKE na određeno nepuno radno vrijeme - 36 sati tjedno - 1 izvršitelj/ica
PEDAGOG/PEDAGOGINJA na određeno puno radno vrijeme - 40 sati tjedno - 1 izvršitelj/ica
U utorak 19.11.2019. Sindikati zaposlenika u obrazovanju organiziraju štrajk. Budući da nastavno i nenastavno osoblje u školi štrajka, obavještavamo sve učenike i roditelje kako toga dana neće biti moguće organizirati redovitu nastavu u našoj školi.
Za upite se možete obratiti na broj telefona 854-307 ili 855-912 i na mail adresu ured@os-mstojanovic-babinagreda.skole.hr.
Ravnateljica
Rang liste nakon provedenog usmenog testiranja možete pogledati na:
Rang lista nakon provedenog usmenog testiranja - pedagog/pedagoginja na određeno puno radno vrijeme
Ravnateljica kandidate poziva na razgovor prema rasporedu navedenom u rang listama.
Carnet users conference (CUC) održana je od 6. do 8. studenoga 2019. u Šibeniku radnog naziva "Na granici mogućega". Na konferenciji su sudjelovale učiteljice kemije i prirode Mirjana Lermajer i učiteljica matematike i fizike Lucija Lučić koje su održale radionicu "Potraga za Mendeljevim".
Dana 11. studenoga 2019. godine (ponedjeljak) nastava se održava po redovnom rasporedu.
Ravnateljica
Đurđica Babić,prof.
Obavijest o pozivu na usmeno testiranje za kandidata natječaja pogledajte pod "Natječaji" ili na sljedećim poveznicama:
UČITELJ/ICA MATEMATIKE - određeno nepuno radno vrijeme (36 sati tjedno) - 1 izvršitelj/ica - zamjena
PEDAGOG/PEDAGOGINJA - određeno puno radno vrijeme - 1 izvršitelj/ica - zamjena
Za daljnje obavijesti pratite stranice škole i obavijesti medija.
Hvala na razumijevanju!
Ravnateljica:
Đurđica Babić, prof.
Dana 7. studenoga 2019. godine (četvrtak) nastava se održava po redovnom rasporedu.
Ravnateljica
Đurđica Babić,prof.
Za daljnje obavijesti pratite stranice škole i obavijesti medija.
Hvala na razumijevanju!
Ravnateljica:
Đurđica Babić, prof.
Osnovna škola "Mijat Stojanović", Babina Greda dana 25. listopada 2019. godine objavljuje natječaje za:
1. UČITELJA/ICU MATEMATIKE - 1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme s nepunim radnim vremenom (36 sati) - zamjena
2. PEDAGOGA/PEDAGOGINJU - 1 izvršitelj/ica na određeno puno radno vrijeme - zamjena
Redovna nastava će se nastaviti održavati od srijede 23. listopada 2019. godine.
Za daljnje obavijesti pratite stranice škole i obavijesti medija.
Hvala na razumijevanju!
Ravnateljica:
Đurđica Babić, prof.
Za daljnje obavijesti pratite stranice škole i obavijesti medija.
Hvala na razumijevanju!
Ravnateljica:
Đurđica Babić, prof.
Poštovani roditelji/skrbnici,
Sindikati zaposlenika u obrazovanju organiziraju štrajk 17. listopada 2019. (četvrtak). Djelatnici OŠ "Mijat Stojanović" pridružuju se štrajku i stoga neće biti moguće organizirati redovitu nastavu.
Učenici koji dođu u školu biti će primjereno zbrinuti.
Vaše upite možete poslati putem:
Za daljnje obavijesti pratite stranice škole i obavijesti medija.
Hvala na razumijevanju!
Ravnateljica:
Đurđica Babić, prof.
U prilogu se nalazi obavijest kandidatima prijavljenim na javni poziv za pomoćnika/cu u nastavi.
U petak 11. listopada 2019. godine nastava će se održati prema uobičajenom rasporedu kao i planirani izleti.
Poštovani roditelji i učenici,
U četvrtak 10. listopada 2019. najavljen je štrajk zaposlenika u osnovnim i srednjim školama te učeničkim domovima u organizaciji sindikata. Štrajku će se pridružiti i djelatnici naše škole te škola neće moći organizirati nastavu prema uobičajenom rasporedu.
Sva djeca koja dođu sutra u školu, bit će zbrinuta sukladno organizacijskim mogućnostima.
Za sve informacije možete se obratiti ravnateljici škole na broj telefona 032/854-307 i na mail ured@os-mstojanovic-babinagreda.skole.hr
Temeljem članka 118., stavka 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/2008; 86/09; 92/10; 105/10; 90/11; 5/12;16/12;86/12;126/12; 94/13; 152/14; 07/17; 68/18), Školski odbor Osnovne škole „Mijat Stojanović“ na 27. sjednici održanoj 2.10.2019.godine, razmatrao je Godišnji plan i program rada za školsku godinu 2019./2020.
Prijedlog Godišnjeg plana i programa članovima Školskog odbora predstavila je i na dodatna pitanja članova odbora odgovorila ravnateljica škole Đurđica Babić.
Nakon kraće rasprave, a na prijedlog ravnatelja i uvažavajući pozitivno mišljenje Učiteljskog vijeća od 30.9.2019. i Vijeća roditelja od 1.10.2019., Školski odbor OŠ „Mijat Stojanović“ jednoglasno je usvojio i donio Godišnji plan i program rada i Kurikulum za šk.god. 2019./2020.
Osnovna škola "Mijat Stojanović" objavljuje javni poziv za prijavu kandidata za obavljanje poslova pomoćnika/ce u nastavi.
Detalje pogledajte ovdje i na stranici HZZ-a.
Natječaj traje do 4.listopada 2019. godine.
Mijat Stojanović, hrvatski zapisivač usmene književnosti i pučki pisac ( Babina Greda , 26. IX. 1818 – Zagreb , 18. IX. 1881 ).
Radio kao učitelj u Slavoniji i Srijemu, nastavnik preparandije te kao školski nadzornik u Karlovcu, Slunju, Ogulinu i Gospiću. Jedan od osnivača Hrvatskoga pedagoško-književnog zbora i njegov predsjednik (1878–81). Za učiteljevanja zapisivao je usmene priče, koje je, opširno ih stilizirajući, objavljivao u Danici ilirskoj, kalendarima i izdanjima za puk. Tiskane su u zbirkama Pučke pripoviedke (1867), Šala i zbilja (1879) te Narodne pripoviedke (1879), namijenjenoj mladeži. Književni mu je rad (pjesme domoljubne tematike, prigodnice, poslovice, zagonetke, pripovijetke) nastao pod utjecajem usmene književnosti, namijenjen poučavanju i obrazovanju puka.
Na temelju članka 126. stavaka 1.- 3. i članka 127. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi ( Narodne novine broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 94/13, 136/14 – RUSRH,152/14, 7/17, 68/18) i članka 53. Statuta, Školski odbor Osnovne škole „Mijat Stojanović“, Babina Greda raspisuje:
NATJEČAJ
za imenovanje ravnatelja/ice
Molimo roditelje koji su u lipnju ispunili anketu o ostvarivanju prava na besplatnu kuhinju i zaokružili da je učenik korisnik doplatka, da dokazni dokument dostave razrednicima/učiteljicama.
Dokazni dokumenti kojima se dokazuje kako je učenik korisnik doplatka su:
Besplatna kuhinja za učenike započinje 1. listopada 2019.
U prilogu se nalazi obavijest kandidatima prijavljenim na javni poziv za pomoćnika/cu u nastavi.
Na temelju Odluke o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2019./2020., nastavna godina počinje 9. rujna 2019. godine (ponedjeljak).
Izvješće se nalazi pod Opširnije.
Osnovna škola "Mijat Stojanović" objavljuje javni poziv za prijavu kandidata za obavljanje poslova pomoćnika/ce u nastavi.
Detalje pogledajte na:
http://www.os-mstojanovic-babinagreda.skole.hr/natje_aji#mod_news
i
https://burzarada.hzz.hr/RadnoMjesto_Ispis.aspx?WebSifra=102511604
Natječaj traje do 3. rujna 2019. godine.
HRVATSKI CRVENI KRIŽ
GRADSKO DRUŠTVO CRVENOG KRIŽA ŽUPANJA
Dr. Franje Račkog 30b, 32270 Županja
Obavijest za učenike 7. a, b razreda korisnike usluga HCK Odmarališta u Rogoznici
Izvješćujemo Vas da će grupa PCK vaše škole boraviti u Ljetnom kampu
u Rogoznici u terminu od 21. kolovoza 2019. do 30. kolovoza 2019. godine.
U privitku je popis odabranih novih udžbenika za 1., 5. i 7. (biologija, kemija i fizika) za šk.god. 2019./2020. i radnih materijala. Za ostale razrede vrijedi popis udžbenika iz Kataloga odobrenih udžbenika iz 2014. godine.
Nabava udžbenika osigurana je sredstvima iz državnog proračuna, a radnih materijala sredstvima Općine Babina Greda i još jednom napominjemo da roditelji ne kupuju udžbenike i radne materijale (radne bilježnice, atlase, likovne mape i sl.).
U petak 12. srpnja 2019. godine učenici i roditelji dužni su doći u školu u 10,00 sati na potpisivanje prijavnica za upis u 1. razred srednje škole.
U privitku je konačni odabir udžbenika koji se od šk.god. 2019./2020. primjenjuju u 1., 5. i 7. razredima (kemija, fizika, biologija) kao frontalna faza Škole za život.
Udžbenici u ostalim razredima se koriste prema katalogu iz 2014. godine.
Nabavu udžbenika će financirati Ministarstvo znanosti i obrazovanja, a nabavu radnih materijala (radne bilježnice, atlas, mape i sl.) Općina Babina Greda.
Svi učenici će udžbenike preuzeti u školi na početku školske godine.
Vukovarsko-srijemska županija odlučila je odmor za učenike organizirati u skladu sa člankom 4. stavkom 1. podstavkom 1. Odluke o početku i završetku natavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2019./2020.:
Pod opširnije nalazi se Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju dana i trajanja odmora učenika osnovnih i srednjih škola za šk.god. 2019./2020. godinu.
Učiteljsko vijeće donijelo je Odluku o organizaciji dopunskog rada za učenike koji na kraju nastavne godine imaju 1 ili 2 negativne ocjene iz predmeta. Dopunski rad počinje u srijedu 26. lipnja 2019. (srijeda) i trajat će do 2. srpnja 2019.g. (utorak) svakim danom od 8,00 sati.
Povodom završetka nastave, obavještavamo učenike i roditelje o planiranim aktivnostima koje nam slijede; organiziranom prijevozu, podjeli svjedodžbi i nabavi udžbenika.
OSNOVNA ŠKOLA „MIJAT STOJANOVIĆ“
VLADIMIRA NAZORA 1
BABINA GREDA
KLASA: 112-07/19-01-01
URBROJ: 2188-17-19-01-12
Babina Greda, 10. lipnja 2019. godine
Temeljem članka 15. Pravilnika o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje u Osnovnoj školi „Mijat Stojanović“, Babina Greda objavljujemo rang listu kandidata koji su pristupili usmenom testiranju kandidata/kandidatkinja prijavljenih na natječaj za tajnika/cu Škole na neodređeno puno radno vrijeme uz probni rad od 3 mjeseca, objavljenog 20. svibnja 2019. godine na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Osnovne škole „Mijat Stojanović“, Babina Greda.
U prilogu se nalazi rang lista kandidata nakon pismenog testiranja i poziv na usmeno testiranje za radno mjesto tajnika/ce Škole.
Klikom na "opširnije" dolazite do priloga.
U prilogu se nalazi poziv na pismeno testiranje za radno mjesto tajnika/ce Škole te popis kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja i čije su prijave potpune i pravodobne.
Klikom na "opširnije" dolazite do priloga.
Sukladno Pravilniku o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi ( https://mzo.hr/sites/default/files/links/pravilnik-o-nacinima-postupcima-i-elementima-vrednovanja-ucenika-u-osnovnoj-i-srednjoj-skoli.pdf),
u posljednjem tjednu prije završetka nastavne godine ne organiziraju se roditeljski sastanci i individualni informativni razgovori odnosno od 3. lipnja 2019.
U skladu s Odlukom o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2019./2020. donosimo poveznicu na najvažnije informacije o postupku prijava i upisa u srednje škole koji se provodi elektroničkim putem preko mrežne stranice www.upisi.hr.
Detaljan opis svi koraka popunjavanja registracijskog obrasca možete pronaći u publikaciji: https://www.upisi.hr/docs/Publikacija_iz_drugih_sustava.pdf
Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 94/13, 152/14, 7/17. i 68/18.),Osnovna škola "Mijat Stojanović“, Babina Greda dana 20. svibnja 2019.godine o b j a v lj u j e:
N A T J E Č A J za popunu radnog mjesta
TAJNIKA/CE ŠKOLE (m/ž) – 1 izvršitelj/ica na neodređeno puno radno vrijeme– 40 sati tjedno, uz probni rad u trajanju od 3 mjeseca
UVJETI:
Uz opći uvjet za zasnivanje radnog odnosa sukladno općim propisima o radu, kandidati trebaju zadovoljiti i posebne uvjete prema člancima 105. i 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi. Sukladno članku 105., stavak 16. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi poslove tajnika može obavljati osoba koja je završila:
a) Sveučilišni diplomski studij pravne struke ili specijalistički diplomski studij javne uprave,
b) Preddiplomski stručni studij upravne struke, ako se na natječaj ne javi osoba iz točke a)
Dan planete Zemlje ili Dan Zemlje (engleski: Earth Day) obilježava se 22. travnja u više od 150 zemalja širom svijeta. Namjera je da ljude širom svijeta podsjeti u kakvom je stanju priroda planete na kojoj žive, kao i da se stanovništvu ukaže na probleme eko sustava, na zagađenje naseljenih mjesta i na to kako poboljšati kvalitetu životne sredine.
Tako smo ove godine u našoj školi organizirali sakupljanje elektroničkog otpada. Tijekom 10-tak godina u našoj školi se nagomilao elektronički otpad (računala, monitori, zvučnici, miševi, tipkovnice, pisači, baterije, toneri, halogene lampe i razni drugi elektronički uređaji). Također su i naši učenici sudjelovali u sakupljanju elektroničkog otpada na način da su od kuće donosili manji elektronički otpad (računala te ostali manji elektronički uređaji).
Proces sakupljanja je trajao tjedan dana. 9. svibnja u 9.00 sati su došli zaposlenici tvrtke Eko-mobile iz Slavonskog broda koji su zajedno sa našim vrijednim učenicima prebacili sav elektronički otpad u kombi.
Nadamo se da će ova praksa u budućnosti još bolje zaživjeti te da ćemo sljedeće školske godine sakupiti još više elektroničkog otpada.
Sačuvajmo naš planet Zemlja jer nam je jedna jedina!
Slike radne akcije možete pogledati OVDJE!
U okviru projekta "Lajkaj različitost, šeraj toleranciju!" Udruga B.a.B.e. provodi radionice za učenike osmih razreda na temu prevencije i suzbijanja vršnjačkog nasilja.
Zahvaljujući sredstvima Općine Babina Greda škola je dobila energetski certifikat zgrade čiji je naručitelj Vukovarsko-srijemska županija. U sklopu izrade certifikata obavljen je energetski pregled zgrade, proračun za referentne klimatske podatke za iskazivanje specifične godišnje potrebne toplinske energije za grijanje, specifične godišnje potrebne toplinske energije za hlađenje, specifične godišnje isporučene energije, specifične godišnje primarne energije, specifične godišnje emisije CO2, određivanje energetskog razreda zgrade.
Posjedovanje certifikata je jedan od uvjeta prijavljivanja na natječaj za energetsku obnovu. Planirano je da Vukovarsko-srijemska županija kao osnivač škole prijavi školu za energetsku obnovu (izmjena vanjske stolarije, termoizolacija ovojnice nadtemeljnog i vanjskog zida i ovojnice ravnih stropova i kosih krovova) na natječaj koji će biti raspisan ove godine.
U četvrtak, 14. 3. u 12.15 sati, u sklopu projektnog dana, u učionici matematike održano je Prvo natjecanje u recitiranju decimala broja PI povodom Međunarodnog dana broja PI koje je organizirao nastavnik matematike Robert Milobar.